عکسهای جدید منتشر شده از آنجلینا جولی در فیلم توریست

فیلم توریست با بازی آنجلینا جولی و جانی دپ آماده ی اکران میشود

داستان فیلم  درباره سفر پرماجرای یک توریست آمریکایی به نام فرانک تایلور ( جانی دپ ) است که ازسوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب است و قصد مسافرت به ایتالیا را دارد که در قطار با زنی بنام لیز ( آنجلینا جولی ) آشنا می شود
در ایتالیا لیز خود را به فرانک نزدیک کرده و این دو با هم همراه می شوند اما فرانک بزودی متوجه می شود که درگیر یک ماجرای بین المللی شده و هر لحظه خطر جانش را تهدید می کند

توریست اولین پروژه‌ سینمایی فلورین هنكل فان دونرسمارك، فیلمساز آلمانی‌ بعد از چهار سال بیكاری است

ژانر: درام ، مهیج ، اکشن

محصول کشور: ایتالیا ، آمریکا ، فرانسه

تاریخ عرضه:10 دسامبر 2010

 

  1. #1 by yasi on December 3, 2010 - 1:41 pm

    avvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvval

  2. #2 by marjan on December 3, 2010 - 1:41 pm

    avalammmmmmm

  3. #3 by marjan on December 3, 2010 - 1:43 pm

    zayeee shodam va digar hich….

    • #4 by yasi on December 3, 2010 - 1:48 pm

      نه عزیزم………خدا نکنه ضایع شی.

      من و تو نداریم که
      من اول شم انگار تو شدی
      تو اول شی انگار من اول شدم

      بشمر اولا رو!!!!!!!!1

  4. #5 by yasi on December 3, 2010 - 1:46 pm

    می گم چرا اینقدر خوشگل و خوش لباسه……….نگو عکسای فیلمشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  5. #6 by Nina on December 3, 2010 - 3:04 pm

    خوشم مياد ازش
    دوست دارم فيلمشو ببينم

    مرسي

  6. #7 by LaDy BrEEze on December 3, 2010 - 3:35 pm

    cheghad doos daram filmo bebinaaaaaaaaaaaaaaam

    merc

  7. #8 by sHaDi on December 3, 2010 - 6:25 pm

    واي جاني دپ هم كه بازي كرده اين فيلم ديدن داره
    مرسي

  8. #9 by GOLI on December 4, 2010 - 9:45 am

    B NAZARE MANAM BAYAD JALEB BASHE
    TNX

  9. #10 by behnoush on December 4, 2010 - 11:54 am

    آنجی و جانی!چه فوق العاده
    هردوتاشون رو دوست دارم
    خیلی خیلی ممنون

  10. #11 by shirinmj on December 7, 2010 - 9:38 am

    واااااي خداي من اين دوتا عشقاي من با هم بازي كنن چي ميشه مطمئنم فيلمش خيلي ميتركونه اما آنجي جونم داره از لاغري ميشكنه و برعكسش جاني جونم فداش بشم توپول موپول شده اي جونم

Leave a Reply

