اجرای مایلی سایرس در برنامه "Wetten, dass"

اجرای مایلی سایرس در برنامه

“Wetten, dass”

در آلمان

  1. #1 by FATEME on November 7, 2010 - 7:24 pm

    ah ah😦 ghaiafaro😀
    avaaaaaaaaaal rasti
    tanx🙂

  2. #2 by MARYAM on November 7, 2010 - 7:51 pm

    چی پوشیده؟پشه بنده یا لباس عروسه یا…نمیدونم
    اما دوسش دارم
    ممنون

  3. #3 by صهبا on November 8, 2010 - 5:04 am

    فسقله بچه چه بيحياست
    من موندم اگه يه لباس درست درمون ميپوشيد بهتر از اين پشه بند نبود ؟

  4. #4 by sahar on November 8, 2010 - 5:26 am

    من خوشم مياد ازش بعضي از ترانه‌هاش رو خيلي دوست دارم.

  5. #5 by Negar on November 8, 2010 - 5:32 am

    چه لباس زشتي، چه قيافه زشتي
    يه كم لاغر كنه هم بد نيست
    چقدر ايراد گرفتم!! ههه

  6. #6 by Nina on November 8, 2010 - 12:03 pm

    جالب بود عكساش

    ممنون

  7. #7 by بهنوش on November 8, 2010 - 3:27 pm

    من که ازش خوشم نمیاد!
    خیلی بزرگترازسنش رفتارمیکنه

    ممنون

  8. #8 by yasi on November 9, 2010 - 11:17 am

    این که همیشه لخته که…….بی حیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

